LocateGR

Αναγνώριση Τιμολογίων – Ψηφιοποίηση

Αναγνώριση Τιμολογίων – Ψηφιοποίηση

Η Αναγνώριση Τιμολογίων υποστηρίζεται τόσο μέσω της πλατφόρμα dSuite που μπορεί να προμηθευτεί ο πελάτης, όσο και ως υπηρεσία με σταθερό κόστος ανά έντυπο.

Εκτός της αναγνώρισης των παραστατικών παρέχεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση στο cloud προκειμένου να υπάρχει γρήγορη, άμεση και αποτελεσματική ανάκτηση των παραστατικών όταν ζητηθούν τόσο μέσω του λογιστικού συστήματος που χρησιμοποιεί ο πελάτης  όσο και μέσω ιστοσελίδας που παρέχεται τόσο για τον εκδότη όσο και για τον λογιστή.

Μέσω της πλατφόρμας dSuite.

Η Αναγνώριση Τιμολογίων μέσω της πλατφόρμα dSuite  αποτελεί μια ολοκληρωμένη λύση ψηφιοποίησης, αναγνώρισης και ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης.

Η συγκεκριμένη λύση έχει προσαρμοστεί κατάλληλα για την ψηφιοποίηση, αναγνώριση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση παραστατικών εμπορικού.

Επιπλέον, μέσω του λογισμικού dConnector παρέχεται δυνατότητα άμεσης ανάκτησης των παραστατικών από το περιβάλλον εργασίας του συστήματος ERP ή οποιουδήποτε άλλου  συστήματος χωρίς να χρειάζεται επιπλέον κόστος προσαρμογής επιταχύνοντας σημαντικά το χρόνο διαχείρισης.

Υπηρεσία αναγνώρισης Τιμολογίων

Η διαδικασία αναγνώρισης τιμολογίων προσφέρεται επιπλέον ως υπηρεσία βάση της οποίας τα παραστατικά αποστέλλονται στην εταιρεία Locate ITS ηλεκτρονικά ως εικόνες, ή βάση του φυσικού εντύπου για την περεταίρω αναγνώρισή τους.

Η αναγνώριση πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου από την εταιρεία Locate ITS και τα δεδομένα αποστέλλονται στον πελάτη σε προσυμφωνημένη δομή και μορφή προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα όπως:

Η συγκεκριμένη υπηρεσία προσφέρεται με σταθερό και προβλέψιμο κόστος ανά παραστατικό μειώνοντας σημαντικά το κόστος διαχείρισης.

Παράλληλα προσφέρονται επιπλέον δυνατότητες επέκτασης της υπηρεσίας σε επιπλέον είδη εντύπων χρησιμοποιώντας μία κοινή διαδικασία ηλεκτρονικής διαχείρισης και αρχειοθέτησης για το σύνολο των εγγράφων μίας εταιρείας ή ενός οργανισμού.

Πλεονεκτήματα

Στόχοι της χρήσης ψηφιοποίησης με αυτόματη αναγνώριση τιμολογίων είναι οι παρακάτω:

1. Μείωση του κόστους επεξεργασίας.
2. Μείωση του κόστους διαχείρισης.
3. Αυτοματοποίηση της διαδικασίας.
4. Χρήση ηλεκτρονικού ψηφιακού αρχείου.
5. Αποσυμφόρηση των εγκαταστάσεων από την αποθήκευση του φυσικού αρχείου.

Η χρήση του συστήματος μπορεί να μειώσει τους χαρακτήρες πληκτρολόγησης κατά ~ 50%. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες θα καταχωρούν με την ίδια ταχύτητα που καταχωρούν σήμερα στο νέο σύστημα κατά 50% λιγότερους χαρακτήρες ποσοστό που μεταφράζεται σε αντίστοιχη μείωση του προσωπικού καταχώρησης και του κόστους διαχείρισης.

Το ποσοστό αυτό αφορά μία συντηρητική εκτίμηση ενώ ενδέχεται να αυξηθεί σημαντικά με την πάροδο του χρόνου.

Επικοινωνήστε 

 για περισσότερες πληροφορίες