
Εμπορική διαχείριση ERP Danaos
Εμπορική διαχείριση με ηλεκτρονική τιμολόγηση και ηλεκτρονική αρχειοθέτηση εγγράφων στο cloud
τώρα από 6€ / μήνα.
Παρέχεται δωρεάν δοκιμαστική περίοδος ενός μήνα.

Danaos ERP Εμπορική διαχείριση. Το σύστημα παρέχει μία ολοκληρωμένη λύση λογισμικού εμπορικής διαχείρισης πολλαπλών χρηστών με ενσωματωμένες λειτουργίες ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης για το σύνολο των εγγράφων σχετικά με τις δραστηριότητες της εταιρείας σας.
Η Εμπορική διαχείριση λειτουργεί διαδικτυακά γεγονός που σας απαλλάσσει από κόστη τοπικής εγκατάστασης, παρακολούθησης και αντιγράφων ασφαλείας ενώ ταυτόχρονα έχετε πρόσβαση στα δεδομένα και τα έγγραφά σας από οποιοδήποτε σημείο διαθέτει πρόσβαση internet.
Η πλατφόρμα είναι κατάλληλη για όλες τις δραστηριότητες εμπορίου, παροχής υπηρεσιών – ελεύθερους επαγγελματίες κ.λ.π.

Το σύστημα DANAOS ERP Εμπορική διαχείριση με ηλεκτρονική τιμολόγηση είναι πλήρως εναρμονισμένο με τις απαιτήσεις myDATA ERP API για την εύκολη άμεση και αποτελεσματική διαχείριση και διαβίβαση των δεδομένων.
Παρέχονται λειτουργίες αυτοματοποιημένης διαχείρισης των εργασιών με στόχο τόσο την μείωση του χρόνου διαχείρισης όσο και την διασφάλιση της ορθότητας των δεδομένων διαβίβασης.
Πρόσβαση στον Λογιστή σας
Δεδομένου ότι η εφαρμογή λειτουργεί διαδικτυακά, παρέχεται δυνατότητα ελεγχόμενης πρόσβαση στον λογιστή σας για την διαχείριση των φορολογικών σας υποχρεώσεων.
Η πρόσβαση περιορίζεται στις απαιτούμενες λειτουργίες και ενέργειες που είναι αναγκαίες για την λογιστική διαχείριση της εταιρείας σας.


Περιβάλλον εργασίας
Παρέχεται σε σύγχρονο φιλικό παραθυρικό περιβάλλον εργασίας με χρήση ενός απλού web browser χωρίς την ανάγκη καμίας απολύτως επιπλέον εγκατάστασης.
ΥΠΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Έκδοση ηλεκτρονικών τιμολογίων.
Αποστολή και τήρηση παραστατικών με Email .
Τήρηση απεριόριστων επιπλέον παραμετρικών πεδίων ανά παραστατικό.
Αποθήκευση εκδοθέντων παραστατικών στα έγγραφα.
Τήρηση επιπλέον εγγράφων ανά παραστατικό.
Δυνατότητα αντιγραφή παραστατικού.
Σύνδεση τιμολόγησης με έργο.
Υποστήριξη πολλαπλών τιμοκαταλόγων ανά είδος, πελάτη, έργο.
Δυνατότητα τήρησης εγγράφων ανά:
– Εταιρεία.
– Πελάτη.
– Προμηθευτή.
– Εργαζομένου.
– Εργων (Πελατών, Προμηθευτών, Εργαζομένων).
– Παραστατικών (Εσόδων και Εξόδων).
– Αρχείου προϊόντων Υπηρεσιών.
Ενέργειες – Ημερολόγιο – Υπενθυμίσεις.
Παρέχονται λειτουργίες καταχώρισης ενεργειών και υπενθυμίσεων με ιστορικό σε όλα τα υποσυστήματα (Πελατών, Προμηθευτών, Εργαζομένων, Παραστατικών, Έργων, Προϊόντων).
Οι ενέργειες υποστηρίζουν.
1. Καταχώριση κίνησης
2. Δυνατότητα προσαρμογής με παραμετρικά οριζόμενα πεδία.
3. Δυνατότητα επισύναψης εγγράφων ανά κίνηση.
4. Καταχώρηση και διαχείριση των ραντεβού σας.
Αυτόματη δημιουργία βάση ΑΦΜ.
Δυνατότητα τήρησης έργων – εργασιών.
Απεριόριστα παραμετρικά οριζόμενα πεδία σε επίπεδο πελάτη – έργου.
Τήρηση συνημμένων εγγράφων σε επίπεδο πελάτη – έργου.
Συνολική εικόνα πελάτη.
Ανεξόφλητα υπόλοιπα.
Καρτέλα.
Παραστατικά.
Έργα – εργασίες.
Αυτόματη δημιουργία βάση ΑΦΜ.
Παρακολούθηση έργων – εργασιών
Απεριόριστα παραμετρικά οριζόμενα πεδία σε επίπεδο προμηθευτή – έργου.
Τήρηση συνημμένων εγγράφων σε επίπεδο προμηθευτή – έργου.
Συνολική εικόνα προμηθευτή
Ανεξόφλητα υπόλοιπα
Καρτέλα
Παραστατικά
Εργα – εργασίες.
Διαχείριση εργαζομένων.
Απεριόριστα παραμετρικά οριζόμενα πεδία σε επίπεδο εργαζομένου.
Τήρηση συνημμένων εγγράφων σε επίπεδο εργαζομένου.
Ανάθεση εργασιών.
Συνολική εικόνα.
Υπόλοιπα.
Καρτέλα.
Παραστατικά.
Ολοκληρωμένη διαχείριση προϊόντων και υπηρεσιών.
Απεριόριστα παραμετρικά οριζόμενα πεδία σε επίπεδο είδους – υπηρεσίας.
Τήρηση συνημμένων εγγράφων σε επίπεδο είδους – υπηρεσίας.
Διαχείριση τιμοκαταλόγων σε επίπεδο είδους – πελάτη – έργου – ποσότητας.
Τύποι – κατηγορίες – μονάδες μέτρησης ανά είδος.
Τήρηση πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων.
Παρακολούθηση Εργων.
Υποστήριξη πολλαπλών έργων ανά πελάτη – προμηθευτή.
Τήρηση απεριόριστων επιπλέον παραμετρικών πεδίων ανά έργο.
Τήρηση πολλαπλών εγγράφων ανά έργο.
Παρακολούθηση έργου από την ανάθεση μέχρι την ολοκλήρωση.
Προϋπολογισμός εσόδων – εξόδων έργου.
Δυνατότητα τήρησης προϋπολογισμού τακτικών εξόδων (ενοίκιο , ΔΕΚΟ κ.λ.π) ανά παραμετρικά οριζόμενη περίοδο.
Καρτέλες
ΦΠΑ
ΜΥΦ
Βιβλίο εσόδων εξόδων
Κερδοφορία
Προϋπολογισμός
Παραμετροποίηση συστήματος.
Στοιχεία εταιρείας
Δεδομένα φορμών παραστατικών
Παραστατικά εμπορικού
Τύποι συναλλασσόμενων
Τύποι δεδομένων ανά υποσύστημα
Τρόποι συναλλαγής
Περιοχές (Νομός – Δήμος)
Τύποι συνημμένων εγγράφων
Τράπεζες
Αποθήκης
Τύποι Ειδών
Κατηγορίες
Μονάδες μέτρησης
ΦΠΑ
Αποθηκευτικοί χώροι
Τύποι τιμοκαταλόγων.
Ασφάλεια δεδομένων.
Παρέχεται πλήρη ασφάλεια των δεδομένων με δικαιώματα πρόσβασης σε επίπεδο χρήστη.
Τα δικαιώματα παρέχονται στα παρακάτω επίπεδα:
– Σε επίπεδο διαθέσιμων menu επιλογών.
– Προβολής εγγραφής.
– Εισαγωγής εγγραφής.
– Μεταβολής εγγραφής.
– Διαγραφής εγγραφής.
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
START
ΕΣΟΔΑ - ΕΞΟΔΑ- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Πελάτες - έσοδα
- Προμηθευτές - έξοδα
- Εργαζόμενοι
- Έργα
- Φόροι - Τέλη
- Προϋπολογισμός
- CRM
- myDATA
- 500 παραστατικά / έτος
- Πρόσβαση Λογιστή
- Εισαγωγή Πελάτη - Προμ/τη από Taxisnet
- Αποστολή παραστατικού με Email - SMS
- Πληροφοριακές καταστάσεις
- 1 Χρήστης
BASIC
ΕΣΟΔΑ - ΕΞΟΔΑ - ΑΠΟΘΗΚΕΣ- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Πελάτες - έσοδα
- Προμηθευτές - έξοδα
- Φόροι - Τέλη
- Εργαζόμενοι
- Έργα
- Είδη - Προιόντα
- 2 Αποθηκευτικοί χώροι
- Τιμοκατάλογοι ανά είδος – πελάτη - έργο
- Προϋπολογισμός
- CRM
- myDATA
- 500 παραστατικά / έτος
- Πρόσβαση Λογιστή
- Εισαγωγή Πελάτη - Προμ/τη από Taxisnet
- Αποστολή παραστατικού με Email - SMS
- Πληροφοριακές καταστάσεις
- 2 Χρήστες
ADVANCED
ΕΣΟΔΑ - ΕΞΟΔΑ - ΑΠΟΘΗΚΕΣ- Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
- Πελάτες - έσοδα
- Προμηθευτές - έξοδα
- Φόροι - Τέλη
- Εργαζόμενοι
- Έργα
- Είδη - Προιόντα
- 10 Αποθηκευτικοί χώροι
- Τιμοκατάλογοι ανά είδος – πελάτη - έργο
- Προϋπολογισμός
- CRM
- myDATA
- 5.000 παραστατικά / έτος
- Πρόσβαση Λογιστή
- Εισαγωγή Πελάτη - Προμ/τη από Taxisnet
- Αποστολή παραστατικού με Email - SMS
- Πληροφοριακές καταστάσεις
- 2 Χρήστες
Επιπλέον υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΡΧΕΙΟΘΕΤΗΣΗ
- 400MB ~ 1.500 έγγραφα
- Υποστηρίζεται ηλεκτρονική αρχειοθέτηση σε επίπεδο:
- Εταιρείας
- Πελατών – Προμηθευτών – Εργαζομένων
- Παραστατικών
- Εργων
- Αρχείου ειδών
- Ενεργειών - Υπενθυμίσεων
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΙΜΟΛΟΓΙΩΝ
- Η διαδικασία αφορά σάρωση και αποστολή των παραστατικών με χρήση παρεχόμενου λογισμικού χωρίς επιπλέον κόστος.
- Τα παραστατικά εισάγονται στο σύστημα την επόμενη εργάσιμη χωρίς επιπλέον ενέργεια από μέρους.
- Επιπλέον οι εικόνες αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά εφόσον η υπηρεσίας ηλεκτρονικής αρχειοθέτησης είναι ενεργή.
- Διατίθεται ως υπηρεσία και για οποιοδήποτε άλλο σύστημα.
ABEROS LOYALTY
- Διαδικτυακή πλατφόρμα υπηρεσιών ανταμοιβής πελατών με την μορφή εκπτώσεων.
- Η υπηρεσία επιτρέπει την συμμετοχή οποιουδήποτε εμπόρου ή καταναλωτή από οπουδήποτε με απλές διαδικασίες και χρήση κινητών συσκευών χωρίς κάρτες και κουπόνια.
Επικοινωνήστε μαζί μας για τυχόν επιπλέον απαιτήσεις προκειμένου να σας παρέχουμε την βέλτιστη λύση στην καλύτερη τιμή..
Στις ανωτέρω τιμές δεν περιλαμβάνεται ΦΠΑ 24%

Όχι, τα πάντα καλύπτονται από το μηνιαίο κόστος εκτός προαιρετικά ή χρήση sms τα οποία προαγοράζονται.
Ναι η εφαρμογή ενώ είναι στο cloud είναι παραθυρική εντός του web browser όπου υποστηρίζονται οι λειτουργίες και ευκολίες μίας κλασσικής descktop εφαρμογής όπως ελαχιστοποίηση, μεγιστοποίηση κ.λ.π
Όχι δεν απαιτείται καμία απολύτως εγκατάσταση, η εφαρμογή είναι προσβάσιμη μέσω ενός απλού web browser οποτεδήποτε και από οπουδήποτε.
Ο χρήστης μπορεί από τις παραμέτρους να επιλέξει την κλασική μέθοδο ανεβάσματος με επιλογή του αρχείου ή με χρήση drag & drop λειτουργίας.
Όχι το backup γίνεται αυτόματα από εμάς σε καθημερινή χρήση χωρίς καμία ενέργεια από μέρους σας.
Οι ενέργειες είναι οι παρακάτω:
- Ψηφιοποίηση των παραστατικών με χρήση σαρωτή. Παρέχουμε σαρωτή με προκαθορισμένη λειτουργία σάρωσης για πολυσέλιδα ή μονοσέλιδα παραστατικά.
- Αποστολή των δεδομένων με χρήση λογισμικού που σας παρέχουμε δωρεάν.
Δεν απαιτείται καμία άλλη επιπλέον ενέργεια. Την επόμενη εργάσιμη τα παραστατικά θα βρίσκονται καταχωρημένα στο σύστημα μαζί με τις εικόνες στα συνημμένα έγγραφα.

Επικοινωνήστε για ενεργοποίηση της υπηρεσίας